Kép galéria - 2005 évi galériák

2005 évben készített túra, kirándulás képek kép galériákba rendezve. A korábbi évek kép galériák az oldal alján található linkeken keresztül érhetőek el.

Tokaj és körzete

Tokaj és körzete :: Tarcal :: Vizsoly :: Boldogkőváralja :: Erdőénye :: Tokaj autós kirándulás

Tarcal :: Vizsoly :: Boldogkőváralja :: Erdőénye :: Tokaj autós kirándulás

Regéci túra

Regéci túra :: Sétáltunk egyet a csendes falu körüli hegyekben.

Sétáltunk egyet a csendes falu körüli hegyekben.

Prédikálószék

Prédikálószék :: A Vadállókövek -nél jártunk a Prédikálószék felé úton.

A Vadállókövek -nél jártunk a Prédikálószék felé úton.

Eger városnézés

Eger városnézés :: A visszafelé utat megszakítottuk és beugrottunk Egerbe szétnézni. Szép, csendes város.

Budakeszi - Vadaspark

Budakeszi - Vadaspark :: Budakeszi körüli hegyekben túráztunk, majd a vadasparkot is meglátogattuk. Csalódás volt számomra, hogy elhanyagolt ketreceket láttunk. Lehet csak a miskolci után éreztük ezt.

Dömös - Pilismarót

Dömös - Pilismarót :: Dömös Pilismarót átkelést a Pilisen keresztül oldottuk meg. A pilismarót közeli útvonal kissé elhagyatott volt, de egy turistát ilyen kis probléma nem állíthat meg. Kellemes túra, nyugodt környéken.

Sárospatak és Regéc 2005.07.01

Sárospatak és Regéc 2005.07.01 :: Sárospatak, a vár majd a Huták útvonalat követtük. Onnan Regécre mentünk és meglátogattuk a várat. Egy kicsit húzós a turista út, de érdemes felmenni, mert egyrészt a kilátás csodálatos, másrészt a vár is szépen meg van csinálva. Kedvelt túra célpont, és megéri a pénzt a vár látogatása.

Szilvásvárad 2005.06.30.

Szilvásvárad 2005.06.30. :: Szilvásvárad. Csodálatosan, mégis diszkréten kialakított üdülő és kiránduló paradicsom. Szépen rendbentartott ösvények és pihenő helyek. Gerenna-vár, Istállós-kő, az ősember-barlang és a Fátyol vízesés útvonalat jártuk be. Nem könnyű túra útvonal, de gyönyörű.

Szilvásvárad. Csodálatosan, mégis diszkréten kialakított üdülĹ‘ és kiránduló paradicsom. Szépen rendbentartott ösvények és pihenĹ‘ helyek. Gerenna-vár, Istállós-kĹ‘, az Ĺ‘sember-barlang és a Fátyol vízesés útvonalat jártuk be. Nem könnyű túra útvonal, de gyönyörű.

Csákberény 2005.06.25.

Csákberény 2005.06.25. :: A Csákberény körüli erdőben túráztunk. Kellemes időtöltés, szép helyek. Kezdő turistáknak tudom ajánlani.

A Csákberény körüli erdĹ‘ben túráztunk. Kellemes idĹ‘töltés, szép helyek. KezdĹ‘ turistáknak tudom ajánlani.

Kőhányáspuszta-Várgesztes 2005.06.24

Kőhányáspuszta-Várgesztes 2005.06.24 :: Kőhányáspusztára indultunk kocsival. Majd onnan vettük célba Várgesztest. Rossz irányba indultunk a zöld jelzésen, így Csákvárra lyukadtunk ki. Ott megebédeltunk, majd Kőhányásra visszaérve, már kocsival mentünk a várgesztesi várat megnézni. Nagy csalódás volt az inkább idegenforgalmi, mint turisztikai látnivaló.

KĹ‘hányáspusztára indultunk kocsival. Majd onnan vettük célba Várgesztest. Rossz irányba indultunk a zöld jelzésen, így Csákvárra lyukadtunk ki. Ott megebédeltunk, majd KĹ‘hányásra visszaérve, már kocsival mentünk a várgesztesi várat megnézni. Nagy csalódás volt az inkább idegenforgalmi, mint turisztikai látnivaló.

Oroszlány Mór 2005.06.23.

Oroszlány Mór 2005.06.23. :: Oroszlányról indultunk vissza Mórra. Nagy-nagy kitérésekkel, ugyanis a frissen vásárolt térképünk kevésbé mutatta a helyes útvonalat, mint egy 10 éves turista térkép. A túra emiatt hosszúra sikerült és nehezebben koncentráltunk a látnivalókra.

Csákvár Gánt 2005.06.21.

Csákvár Gánt 2005.06.21. :: A 2005-ös vértes túra hét 2. napja. Csákvárra utaztuk busszal és onnan sétáltunk át Gántra. Szép, érdekes és változatos turista útvonal. Könnyen járható és jól karbantartott.

Mór-Csókakő 2005.06.20.

Mór-Csókakő 2005.06.20. :: Vértes túra 1.napja: Mórról Csókakőre sétáltunk át. Kellemes időben közepesen rendbentartott turista útvonalakon jártunk. A turista jelzés egy helyen vezetett meg minket.

Vértes túra 1.napja: Mórról CsókakĹ‘re sétáltunk át. Kellemes idĹ‘ben közepesen rendbentartott turista útvonalakon jártunk. A turista jelzés egy helyen vezetett meg minket.

Lajos-forrás

Lajos-forrás :: Hiéna Heppa II. Egy hétvége Lajos-forrásnál a hiénákkal. A rövid túra képeit lehet megtalálni. A kijárt ösvényektől eltekintve a kilátó nagy csalódás volt, hisz már csak a nyomait találtuk meg.

Hiéna Heppa II. Egy hétvége Lajos-forrásnál a hiénákkal. A rövid túra képeit lehet megtalálni. A kijárt ösvényektĹ‘l eltekintve a kilátó nagy csalódás volt, hisz már csak a nyomait találtuk meg.

Tata 2005.05.21.

Tata 2005.05.21. :: Tata volt az célpontunk. A tatai tavat néztük meg, valamint a várat és zárva a napot hajóval utaztunk át a tó túlsó oldalára.

Túra Máramarosszingetnél

Túra Máramarosszingetnél :: Máramarossziget kiinduló ponttal túrára indultunk. A  Kárpátok egy viszonylag kisebb vonulatán sétáltunk végig. Szép és kellemes idő volt, csodálatos helyeken jártunk. Persze az erdőket ezen a területen is vágják rendesen.

Máramarossziget kiinduló ponttal túrára indultunk. A Kárpátok egy viszonylag kisebb vonulatán sétáltunk végig. Szép és kellemes idĹ‘ volt, csodálatos helyeken jártunk. Persze az erdĹ‘ket ezen a területen is vágják rendesen.

Máramarossziget

Máramarossziget :: Erdély északi részén található Máramaros megye, aminek egy nagyvárosa Náramarossziget. Szétnéztünk a városban, és a helyi nevezetességekkel ismerkedtünk.

Szaplonca - Erdély (Románia)

Szaplonca - Erdély (Románia) :: Erdélyben Máramaros megyében jártunk. Bejártuk a környék egy részét is, így megnéztük a korábban Szaploncán lévő borvíz forrást. Ezt azonban már elég elhanyagolt állapotban találtuk.

Erdélyben Máramaros megyében jártunk. Bejártuk a környék egy részét is, így megnéztük a korábban Szaploncán lévĹ‘ borvíz forrást. Ezt azonban már elég elhanyagolt állapotban találtuk.

Pilisszentkereszt 2005.04.17

Pilisszentkereszt 2005.04.17 :: Pilisszentkereszt központjából indultunk, Dobogókőn keresztül lefelé a Rám-szakadékon Dömösre.

Pilisszentkereszt központjából indultunk, DobogókĹ‘n keresztül lefelé a Rám-szakadékon Dömösre.

Kőhányáspuszta 2005.04.09

Kőhányáspuszta 2005.04.09 :: 2005.04.09 Vértes - Kőhányás-puszta

2005.04.09 Vértes - KĹ‘hányás-puszta

Miskolci Vadaspark 2005.03.26.

Miskolci Vadaspark 2005.03.26. :: 2005.03.26 A miskolci vadasparkban jártunk.

2005.03.26 A miskolci vadasparkban jártunk.

Bükk 2005.01.29

Bükk 2005.01.29 :: A Bükkben voltunk túrázni. Nagyon szép télen is. Imádom.

A Bükkben voltunk túrázni. Nagyon szép télen is. Imádom.

János-hegy 2005.01.16

János-hegy 2005.01.16 :: Budakesziről indulva mentünk fel a János-hegyi kilátóhoz, valamint a Tündér-sziklához lefelé menet. Csendes túra útvonalnak nem mondható.

BudakeszirĹ‘l indulva mentünk fel a János-hegyi kilátóhoz, valamint a Tündér-sziklához lefelé menet. Csendes túra útvonalnak nem mondható.

Budaörs - Széchenyi-hegy 2005.01.08

Budaörs - Széchenyi-hegy  2005.01.08 :: Budaörsről indulva jutottunk el a hegyen keresztül a Széchenyi-hegyhez. Szépen rendbentartott turista utak, emiatt a csendet helyenként nélkülözni kellett.

BudaörsrĹ‘l indulva jutottunk el a hegyen keresztül a Széchenyi-hegyhez. Szépen rendbentartott turista utak, emiatt a csendet helyenként nélkülözni kellett.

Dömös-Prépostság

Dömös-Prépostság :: A dömösi prépostság romjai. Dömös községben, tulajdonképp a falu temetője mögött található rom.

A dömösi prépostság romjai. Dömös községben, tulajdonképp a falu temetĹ‘je mögött található rom.