Kép galéria - 2008 évi galériák

2008 évben készített túra, kirándulás képek kép galériákba rendezve. A korábbi évek kép galériák az oldal alján található linkeken keresztül érhetőek el.

A siklósi vár

A siklósi vár :: Villányi borozásunk kapcsán szombat délelőtt elmentünk a siklósi várat megnézni. Szép novemberi idő volt 2008.11.22-én kis havazásssal.

Mátra Rákóczi túra I

Mátra Rákóczi túra I :: A Mátrában jártunk, és 2008.10.11-én teljesítettük a mátrai Rákóczi túra egy szakaszát. Így jártunk Kékes-tetőn is.

Séta Göngyösön

Séta Göngyösön :: A Mátrában jártunk így Göngyösön is sétáltunk egyet a Mátra fővárosában 2008 novemberében.

Szeged Vadaspark

Szeged Vadaspark :: Szegeden jártunk, és sétáltunk egyet a szegedi vadasparkban. 2008.08.30

Szegeden jártunk, és sétáltunk egyet a szegedi vadasparkban. 2008.08.30

Gödöllői 300-as II

Gödöllői 300-as II :: A Gödöllői-dombság 300-as csúcsait körbejáró jelvényszerző túra egy részének teljesítése.

Gödöllői-dombság

Gödöllői-dombság :: A Gödöllői-dombság 300-as csúcsai jelvényszerző túra pár pontját kerestük fel. 2008 júliusában teljesítettük.

Krasznahorka vára

Krasznahorka vára :: 2008 júniusában szlovákiai körutazás során Kassára és Krasznahorka várához jutottunk el.

Hortobágy

Hortobágy :: Hortobágyon sok látványásság várja az ide utazókat. Sok múzeum, bemutató, és sok állatot lehet látni közel természetes közegében.

Sirok - Szarvaskő

Sirok - Szarvaskő :: Az Országos Kéktúra 22. szakaszának a teljesítése közben készült képeink. Sirokról mentünk Szarvaskőre.

Vágáshuta - Makkoshotyka

Vágáshuta - Makkoshotyka :: Vágáshutára utaztunk ki, hogy onnan folytassuk az Országos Kéktúrát.

Vágáshutára utaztunk ki, hogy onnan folytassuk az Országos Kéktúrát. Egyéb okokból sajnos a hosszabbra tervezet túránkat itt meg is kellett szakítanunk.

Vágáshuta - Kishuta túra

Vágáshuta - Kishuta túra :: Kishutáról kisvasutaztunk ki Kőkapuhoz, majd onnan Pálházra mentünk.
Busszal elmentünk Vágáshutára, és átsétéltunk az OKT szakaszán Kishutára.

Kishutáról kisvasutaztunk ki Kőkapuhoz, majd onnan Pálházra mentünk. Busszal elmentünk Vágáshutára, és átsétéltunk az OKT szakaszán Kishutára.

Hollóháza - Kishuta

Hollóháza - Kishuta :: Az Országos Kéktúra 27.sz szakaszának a teljesítése. Hollóházáról a Nagy-Milic csúcsán keresztül Kishutáig jutottunk le.

Bécsi út - Dobogókő

Bécsi út - Dobogókő :: A Rozália téglagyártól, a Bécsi úttól, a pilisi Dobogókőre juttottunk fel, ezzel teljesítve az Országos Kéktúra 15.sz túráját.

Hűvösvölgy - Rozália téglagyár

Hűvösvölgy - Rozália téglagyár :: Az Országos Kék-túra Hűvösvölgytől a Rozália téglagyárig tartó rövid szakaszán sétáltunk végig. 2008 április

Várak a Börzsönyben

Várak a Börzsönyben :: A Várak a Börzsönyben jelvényszerző túra kapcsán jártunk a Kámor tetején. 2008 február.

Kastélyok Fejérben

Kastélyok Fejérben :: A Fejér-megye kastélyai jelvényszerző túra utolsó pár állomásán jártunk. Ezzel befejeztük a túrakiírást. 2008.02.16

Fejér-m kastélyok, várak

Fejér-m kastélyok, várak :: Fejér-megye várai és kastélyai túra újabb kör a megyében. 2008.01.20

Fejér-megye várai és kastélyai túra újabb kör a megyében. 2008.01.20

Szendrő - Bebek-portya

Szendrő - Bebek-portya :: Szendrőn és a környékén jártunk. A Bebek-portya jelvényszerző túramozgalom teljesítéséért voltunk a környéken.
2008 januárban jártunk itt, szép havas tájon sétáltunk.

Szendrőn és a környékén jártunk. A Bebek-portya jelvényszerző túramozgalom teljesítéséért voltunk a környéken. 2008 januárban jártunk itt, szép havas tájon sétáltunk.